مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-09اقتصادي

برنامه ریزی جامع نگر برای تامین مایحتاج مردم


استاندار گیلان بر ضرورت انجام برنامه ریزی جامع نگر برای تامین مایحتاج مردم تاکید و تصریح کرد: موجودی کالاهای اساسی و عرضه آنها در بازار با قیمت منصفانه، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان بر ضرورت انجام برنامه ریزی جامع نگر برای تامین مایحتاج مردم تاکید و تصریح کرد: موجودی کالاهای اساسی و عرضه آنها در بازار با قیمت منصفانه، به طور مداوم پایش شود.

ارسلان زارع امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: نظارت، کنترل، بازرسی، پایش مستمر موجودی کالاهای اساسی، قیمت منصفانه در بازار و دسترسی آسان برای همه مردم از وظایف این کارگروه است.

وی با اشاره به دشواری ای تأمین یارانه کالاهای اساسی به سبب شرایط دشوار جنگ اقتصادی به ویژه طی سه سال اخیر ادامه داد: برنامه ریزی مناسب و جامع نگر برای تأمین مایحتاج مردم خصوصاً کالاهای ضروری همواره باید مورد توجه دستگاه های عضو کارگروه تنظیم بازار به ویژه سازمان های صمت و جهادکشاورزی باشد.

استاندار گیلان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های مردمی همچون بسیج اصناف، سازمان های مردم نهاد و تیم های تشکیل شده برای نظارت و پایش مستمر قیمت ها و توزیع عادلانه کالاها تا زمان دسترسی کامل مصرف کنندگان تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی جامع نگر برای تامین مایحتاج مردم

برنامه ریزی جامع نگر برای تامین مایحتاج مردم