مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-09اقتصادي

وزارت راه از فرصت مهیا شده برای سامان دهی بازار مسکن استفاده کند


با فراهم شدن ظرفیت احیای سهم مسکن از تسهیلات پرداختی توسط مجلس شورای اسلامی، وزارت راه و شهرسازی باید با عرضه زمین به شکل اجاره 99 ساله و شناسایی متقاضیان واجد شرایط از این فرصت استفاده کرده و زمینه سامان دهی بازار مسکن مهیا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از مشکلات بیان شده در ارتباط با بازار مسکن، بی توجهی نظام بانکی به تامین مالی ساخت واحدهای مسکونی است.

مسئله ای که مکررا توسط متولیان حوزه مسکن در وزارت راه و شهرسازی و همچنین بدنه کارشناسی این حوزه مورد تاکید قرار گرفته است.

در همین راستا، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بی توجهی نظام بانکی به پرداخت تسهیلات ساخت مسکن گفت: متاسفانه برخلاف تاکید رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رییس بانک مرکزی، نه تنها مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر ارائه 20 درصد تسهیلات پرداختی بانک به حوزه مسکن محقق نشد، بلکه این آمار از 13.

5 درصد در سال 97 به تنها 7 درصد در سال 98 کاهش پیدا کرد.

*کمک بزرگ مجلس شورای اسلامی به معیشت از دیدگاه رهبر انقلاب در این شرایط مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن مصوبه ای در قالب قانون بودجه 1400، ضمن شناسایی دقیق مشکلات حوزه مسکن، پرداخت 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت راه از فرصت مهیا شده برای سامان دهی بازار مسکن استفاده کند

وزارت راه از فرصت مهیا شده برای سامان دهی بازار مسکن استفاده کند