مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-09سياسي

محسن هاشمی: برای رد صلاحیت 10 نفر از اعضای شورای شهر وارد مذاکره شده ایم


10 نفر از 12 نفر کاندیدای انتخابات شورای شهر ششم رد صلاحیت شده اند که با سازمان های مربوطه وارد مذاکره شده ایم تا دلایل رد صلاحیت را جویا شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در  حاشیه امروز صحن شورا در جمع خبرنگاران درباره رد صلاحیت برخی از کاندیداهای شورای شهر در پایتخت گفت: از اعضای شورای فعلی به طور کلی 12 نفر برای انتخابات شورای شهر در دوره ششم ثبت نام کردند که فقط دو نفر تأیید صلاحیت شدند.

رییس شورای شهر تهران اعلام کرد:  ما با سازمان های مربوطه وارد رایزنی شده ایم تا دلایل رد صلاحیت را جویا شویم.

وی بیان داشت: درخواست بررسی مجدد داده ایم و امیدواریم تعدادی از اعضا در بررسی مجدد تأیید صلاحیت شوند و بتوانیم رقابت جدی در انتخابات شورای شهر را شاهد باشیم.

هاشمی در مورد مصوبه تحقیق و تفحص قرارداد شهرداری با یکی از بخش های سپاه گفت: شهرداری از این تشکیلات طلبکار بود که هنوز هم این طلب وصول نشده است از شهرداری تقاضای پیگیری این طلب را شده بودیم و اعلام کردیم که اگر طلب وصول نشود موضوع را از طریق شکایت پیگیری می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که شهرداری از اعداد و ارقام مطمئن نبود تحقیق و تفحص انجام گرفت تا نتایج به شهرداری فرستاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن هاشمی: برای رد صلاحیت 10 نفر از اعضای شورای شهر وارد مذاکره شده ایم

محسن هاشمی: برای رد صلاحیت 10 نفر از اعضای شورای شهر وارد مذاکره شده ایم