مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-09پزشكي

دید و بازدیدهای عیدانه پیام آور بیماری هستند


دید و بازدیدهای عیدانه به جای شادی پیام آور بیماری، مرگ و عزا هستند و باید از انجام آن در ایام عید فطر خودداری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان خوزستان اشاره کرد و گفت: با همت مردم، کادر بهداشت و درمان و مسئولان هم اکنون در مسیر کاهشی این بیماری هستیم اما با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر نگران کاهش رعایت پروتکل ها هستیم و خریدها و دیدارهای عیدانه می تواند دوباره باعث پیک آینده و روند افزایشی بیماری در استان شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: این دید و بازدیدهای عیدانه به جای شادی پیام آور بیماری، مرگ و عزا هستند و امید می رود که بانوان نخبه نسبت به آگاه سازی مردم در خصوص خطر این رفت و آمدها به ما کمک کنند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اثرات مخرب تحریم و بیماری کرونا در اداره امور کشور، بیان کرد: بنا بر شواهد موجود به زودی شاهد گشایش در رفع تحریم ها و رفع محدودیت در تأمین واکسن و تجهیزات بهداشتی باشیم و با این وجود باید آگاه بود که شرایط عادی نبوده است.

وی در ادامه به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و افزود: در طول تاریخ هر زمانی که مردم در انفعال و بریده از حاکمیت بوده اند، آسیب دیده ایم و مواردی همچون قراردادهای گلستان و ترکمن چای رخ داده است؛ بنابراین مشارکت مردم در انتخابات کشور را بیمه و قدرت چانه زنی ما را افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دید و بازدیدهای عیدانه پیام آور بیماری هستند

دید و بازدیدهای عیدانه پیام آور بیماری هستند