مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-09اقتصادي

آغاز برداشت دسترنج زندانیان از باغات مجتمع تلاش ابرکوه


مزرعه ی تلاش شهرستان ابرکوه یکی از مراکز تعلق یافته به اشتغال زندانیان در استان یزد است که این روزها شاهد برداشت محصولاتش هستیم.

- ایسنا/یزد مزرعه ی تلاش شهرستان ابرکوه یکی از مراکز تعلق یافته به اشتغال زندانیان در استان یزد است که این روزها شاهد برداشت محصولاتش هستیم.

عزیزاله سیفی مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان یزد در این باره گفت: برداشت محصولات زردآلو و گوجه سبز(آلوچه) این مجتمع کشاورزی از اواسط اردیبهشت ماه شروع شده و تا اواخر خرداد ادامه دارد.

وی ضمن پیش بینی برداشت بیش از 12.

5 تن محصول از سطح این باغات با متوسط عملکرد 1.

7 تن از هر هکتار، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل وقوع طوفان شدید پنج روزه با سرعت 92 کیلومتر و پدیده سرمازدگی، به باغات زردآلو و آلوچه منطقه خسارات زیادی وارد و منجر به کاهش عملکرد در واحد سطح شده است.

سیفی ارقام ممک، کتابی، تخم گردی، فلکه ای و خیاری را از ارقام مرغوب زردآلو و ارقام اصفهانی و کرجی را از ارقام مرغوب گوچه سبز در مجتمع تلاش ابرکوه ذکر کرد و افزود: زمین های مساعد و توان کشاورزان در بخش تولیدات زراعی و باغی، شهرستان ابرکوه را به یکی از قطب های کشاورزی استان یزد تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی روابط عمومی بنیاد تعاون زندانیان استان یزد، مزرعه تلاش یکی از مراکزی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت دسترنج زندانیان از باغات مجتمع تلاش ابرکوه

آغاز برداشت دسترنج زندانیان از باغات مجتمع تلاش ابرکوه