مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-09اجتماعي

استقرار نیروی انتظامی در 17 نقطه خراسان شمالی برای کنترل تردد در روز عید فطر


معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس استان با توجه به بسته بودن جاده ها به مناسبت عید سعید فطر در 17 نقطه از محورهای استان مستقر می شود و ورود و خروج خودروها را کنترل می کند.

- سرهنگ سجاد نامور اظهارکرد: به مناسبت تعطیلات عید فطر بیش از 300 نفر نیروی پلیس در طول 24 ساعت به کار گرفته می شوند و ورودی و خروجی های شهرستان ها را کنترل می کنند.

وی افزود: در تعطیلات به مناسبت عید سعید فطر برای جلوگیری از شیوع کرونا و کمک به قطع زنجیره این ویروس، تمامی جاده های استان از 21 اردیبهشت ماه بسته می شود.

نامور تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود و خروج خودروها در تمام راه های ارتباطی استان از ساعت 12 روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه تا ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت ممنوع است.

وی بیان کرد: رانندگان متخلف که مصوبه ستاد ملی کرونا را رعایت نکنند در شهرهای قرمز 10 میلیون ریال و در شهرهای نارنجی و زرد پنج میلیون ریال جریمه می شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به از سرگیری فعالیت مشاغل گروه 1 و 2 به مدت 2 هفته در شهرهای قرمز و نارنجی گفت: در صورتی که صنفی در شهر قرمز دچار تخلف شود به مدت سه هفته و در شهرهای نارنجی 2 هفته پلمب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نیروی انتظامی در 17 نقطه خراسان شمالی برای کنترل تردد در روز عید فطر

استقرار نیروی انتظامی در 17 نقطه خراسان شمالی برای کنترل تردد در روز عید فطر