مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-09سياسي

ذوالنوری خطاب به مردان دیپلماسی: شما مدیون میدان هستید


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فایل صوتی منتشر شده از گفت و گوی وزیر امور خارجه و سخنان اخیر معاون وی معتقد است که این اظهارات در راستای ارائه وارونه تاریخ است.

- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فایل صوتی منتشر شده از گفت و گوی وزیر امور خارجه و سخنان اخیر معاون وی معتقد است که این اظهارات در راستای ارائه وارونه تاریخ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مجلس در بخشی از نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر خارجه با بیان این که اینکه بگویند فایل صوتی قرار نبود منتشر شود چنین چیزی نیست مدعی شد: این فایل صوتی دونسخه بوده است یک نسخه در اختیار وزیر و یک نسخه هم در اختیار مجموعه تحقیقات راهبردی ریاست جمهوری، از کجا این فایل صوتی به بیرون داده شد؟ اگر در زبان دولتی ها گفته شد این توطئه صهیونیست ها است، سوال ما هم این است صهیونیست ها چگونه در مجموعه شما چنین نفوذی دارند که مطالب سری و فوق سری باید فورا در اختیار آن ها قرار گیرد؟ وی افزود: پس چرا در مقابل برخی از اقدامات مانند سریال گاندو برآشفته می شوید که موضوع نفوذ را مطرح می کنند؟ چرا چنین نفوذی در مجموعه دولت ما وجود دارد؟ چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری خطاب به مردان دیپلماسی: شما مدیون میدان هستید

ذوالنوری خطاب به مردان دیپلماسی: شما مدیون میدان هستید