مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-09سياسي

ظریف: آنهایی که دل در گرو اسلام و افغانستان دارند، به برادرکشی پایان دهند


وزیر امور خارجه در توییتی با اشاره به اقدام تروریستی دیروز در دبیرستان دخترانه ای در کابل نوشت: ‏زمان آن رسیده که تمامی آنهایی که دل در گرو اسلام و افغانستان دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز (یکشنبه) در پی اقدام تروریستی روز گذشته در دبیرستان دخترانه ای در کابل در توییترش نوشت: داغدار دخترکان معصوم و روزه داری هستیم که مظلومانه قربانی تکفیری های داعشی شدند؛ تکفیری هایی که نشان دادند با اسلام و انسانیت بیگانه اند .

وی افزود: ‏زمان آن رسیده که تمامی آنهایی که دل در گرو اسلام و افغانستان دارند، به برادرکشی پایان داده و یکپارچه عرصه را بر داعشیان  بی وطن تنگ کنند.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عصر دیروز سه انفجار پیاپی در دبیرستانی دخترانه در منطقه دشت برچی در شهر کابل رخ داد.

وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که بر اثر این اقدام تروریستی بیش از 50 نفر کشته و 100 تن هم زخمی شده اند.

  سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز شنبه شب اقدام تروریستی روز شنبه در غرب کابل را که در آن یک مرکز آموزشی مورد حمله قرار گرفت محکوم کرد و با ابراز مراتب انزجار از این اقدام تروریستی که افراد عادی خصوصا دانش آموزان و دانشجویان را مورد حمله قرار داد، به بازماندگان قربانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: آنهایی که دل در گرو اسلام و افغانستان دارند، به برادرکشی پایان دهند

ظریف: آنهایی که دل در گرو اسلام و افغانستان دارند، به برادرکشی پایان دهند