مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-09سياسي

دشمن در بستر فضای مجازی خانواده ها را هدف قرار داده است


یکی از برنامه هایی که در قرارگاه های تحول محلات  نیاز به ورود جدی است، بالا بردن سطح سواد رسانه ای خانواده ها از آسیب های فضای مجازیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، حسین درویشی در جمع خبرنگاران بحث رسانه و فضای مجازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمن برای تحقق اهداف خود در بستر فضای مجازی خانواده ها را مورد هدف قرار داده است.

فرمانده سپاه میناب با بیان اینکه دشمن فضای مجازی را بستری برای اشاعه تهدید و آسیب های خود بر علیه نظام و انقلاب در پیش گرفته است اظهار داشت: قرارگاه های تحول محلات بستری بسیار مناسب برای آگاه سازی و مصون سازی خانواده ها در مقابل هر گونه تهدید هاست.

وی تصریح کرد: عدم آشنایی مناسب خانواده ها با فضای مجازی و در مقابل استفاده روزمره جوانان و نوجوانان و حتی کودکان از این فضا بدون داشتن سواد رسانه ای خانواده ها را در معرض تهدید و آسیب قرار داده است.

وی تصریح کرد: اغلب آسیب هایی که خانواده ها متحمل می شوند به جهت پایین بودن سطح سواد رسانه ای است و همچنین خانواده هایی که از سطح سواد رسانه ای بالاتری برخوردارند در مقابل هجمه های دشمن موفق تر عمل کرده اند.

سرهنگ درویشی، رسانه و فضای مجازی را پتانسیلی قوی برای انعکاس برنامه ها و اقدامات بسیج و سپاه در دل قرارگاه های تحول محلات بسیج در سطح شهرستان عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در بستر فضای مجازی خانواده ها را هدف قرار داده است

دشمن در بستر فضای مجازی خانواده ها را هدف قرار داده است