مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-09بين الملل

رنگ بندی جاسک از قرمز به نارنجی تبدیل شد


تمام تمهیدات و کنترل شدید با تشکیل اکیپ های مختلف بازرسی بهداشتی و نظامی و انتظامی در شهرستان در جهت کنترل بیماری کرونا درحال اجرا می باشد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، محمد رادمهر در جلسه ستادمدیریت بیماری کرونا که از طریق ویدئو کنفرانس به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: کنترل شدید مبادی ورودی شهرستان بخصوص ایست بازرسی شرقی ورودی استان غربالگری صورت می گیرد و بویژه اتباع بیگانه دارای مجوز از انها تست گرفتن می شود و بعد از منفی بودند تست با رعایت پروتکل های بهداشتی وارد استان می شوند و افرادی که مجوز ندارند برگشت داده می شوند.

وی افزود : شناورهای تجاری و صیادی فرا ساحلی که در ابهای ازاد و اقیانوس هند تردد می کنند پس از پهلو گیری، تست های مربوطه از آنها گرفته می شود که در این خصوص جلسات آموزشی با صیادان نیز برگزار شده است.

فرماندار و رییس ستاد مقابله با بیماری کرونا در جاسک تشریح کرد: جهت اطلاع رسانی و توصیه های لازم و آگاهی مردمی، جلسات مختلفی با حضور مدیران دستگاهای اجرایی، علما و روحانیون، بخشداران، شهرداران، شوراها و دهیاری ها، اصناف و بازاریان، مدیران عامل و سرپرستان پروژه های عمرانی فعال شهرستان  در این خصوص گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ بندی جاسک از قرمز به نارنجی تبدیل شد

رنگ بندی جاسک از قرمز به نارنجی تبدیل شد