مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-09سياسي

آب مشکل اساسی تابستان لارستان


معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه در سال زراعی جاری، کمتر از 20 میلیمتر باران در این شهرستان نازل شده است، تامین آب شرب را مشکل اساسی تابستان امسال دانست.

- ایسنا/فارس معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه در سال زراعی جاری، کمتر از 20 میلیمتر باران در این شهرستان نازل شده است، تامین آب شرب را مشکل اساسی تابستان امسال دانست.

جلیل حسنی در جلسه حفاظت از منابع آب و مقابله با تنش آبی لارستان، بر لزوم آمادگی کامل دستگاه های ذیربط برای مدیریت منابع آب تاکید و خاطرنشان کرد: عمده مشکل تامین آب شرب این شهرستان در روستاهاست و علیرغم همه تلاش ها و اقدامات انجام شده، طی سال های اخیر کماکان برخی از روستاهای شهرستان بدلیل خشکسالی دچار کمبود آب هستند.

وی افزود: باید تمهیدات لازم برای رفع مشکلات آب شرب در فصل تابستان انجام شود و تا رفع کامل مشکلات، اداره آبفا با همکاری سایر دوایر دولتی موظف به آبرسانی به روستاها با استفاده از تانکر خواهد بود.

حسنی خاطرنشان کرد: بازسازی شبکه های فرسوده برای جلوگیری از هدر رفت آب، کف شکنی چاه ها و پیش بینی تانکرهای آبرسانی باید مورد توجه و اولویت کاری قرار گیرد.

فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیشترین مصرف آب در بخش کشاورزی و باغداری می باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مشکل اساسی تابستان لارستان

آب مشکل اساسی تابستان لارستان