مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-09پزشكي

دیدارهای عیدانه در خوزستان پیام‎آور مرگ و بیماری است


استاندار خوزستان با اشاره به خطر افزایش شیوع بیماری در ایام عید فطر گفت: در شرایط پاندمی، این دید و بازدیدهای عیدانه به جای شادی؛ پیام آور بیماری، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به خطر افزایش شیوع بیماری در ایام عید فطر گفت: در شرایط پاندمی، این دید و بازدیدهای عیدانه به جای شادی؛ پیام آور بیماری، مرگ و عزا هستند و امیدواریم بانوان نخبه نسبت به آگاه سازی مردم در خصوص خطر این مراودات به ما کمک کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با جمعی از بانوان فعال در زمینه های اجتماعی، فرهگی، کارآفرین و نخبه استان خوزستان، با اشاره به رسم غلط تیراندازی در مراسم شادی و عزا گفت: این رسم البته در دوران گذشته متناسب با فرهنگ آن زمان بوده اما امروزه کاری ناپسند است و بارها منجر به بروز فجایع ناخواسته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: از بانوان که همواره در حوزه های مختلف تاثیر زیادی در توسعه و رشد جامعه داشته اند، انتظار داریم در زمینه فرهنگ سازی در خصوص زدودن این سنت نادرست مشارکت کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به روند کاهشی بیماری کرونا بیان کرد: خوشبختانه با همت مردم، کادر بهداشت و درمان و مسئولان هم اکنون در مسیر کاهشی این بیماری هستیم اما با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر، نگران کاهش رعایت پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارهای عیدانه در خوزستان پیام‎آور مرگ و بیماری است

دیدارهای عیدانه در خوزستان پیام‎آور مرگ و بیماری است