مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-09ورزشي

مدارس فوتبال در کدام شهرها مجوز فعالیت دارند؟


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که مدارس فوتبال صرفا در شهرهای با رنگ زرد از نظر شیوع ویروس کرونا مجوز فعالیت دارند و بازگشایی و فعالیت آن ها در شهرهای نارنجی و قرمز غیرمجاز است.

- رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که مدارس فوتبال صرفا در شهرهای با رنگ زرد از نظر شیوع ویروس کرونا مجوز فعالیت دارند و بازگشایی و فعالیت آن ها در شهرهای نارنجی و قرمز غیرمجاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 23 تیرماه سال گذشته بود که فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به هیات فوتبال استان ها در خصوص نحوه فعالیت مدارس فوتبال اعلام کرد که پس از مطرح شدن پروتکل های بهداشتی مربوط به آغاز فعالیت مدارس فوتبال، شهرهای دارای وضعیت سفید با رعایت تمامی دستورالعمل ها امکان از سر گیری فعالیت های ورزشی را داشته و شهرهای دارای وضعیت زرد باید از آخرین دستور العمل های مطابق با آخرین تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و استان مربوطه تبعیت کنند و شهرهای دارای وضعیت قرمز مجوز آغاز فعالیت مدارس فوتبال را ندارند.

این ابلاغیه فدراسیون فوتبال در شرایطی بود که هنوز رنگ نارنجی، به رنگ بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا اضافه نشده بود.

به تازگی اما خبری منتشر شده مبنی بر اینکه طبق آخرین مصوبه ای که ستاد ملی مقابله کرونا منتشر کرده، تعطیلی مشاغل گروه های 1 و 2 در شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس فوتبال در کدام شهرها مجوز فعالیت دارند؟

مدارس فوتبال در کدام شهرها مجوز فعالیت دارند؟