مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-09اقتصادي

آغاز پویش «احسان رمضان» در همدان/ 9500 بسته معیشتی توزیع شد


معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان با اشاره به اجرای فاز دوم مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان پویش با عنوان «احسان رمضان» گفت: - علی چهاردولی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه فاز دوم مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان پویش احسان رمضان آغاز شد اظهار کرد: در این مرحله از طرح 9 هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش 19 میلیارد ریال بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 90 هزار  بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه توزیع شده است افزود: ارزش ریالی این تعداد از بسته های معیشتی 31 میلیارد تومان برآورد شده است.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان با تأکید بر اینکه گروه های آسیب پذیر و اقشار نیازمند به تواتر در روند توریع بسته های معیشتی قرار می گیرند تصریح کرد: کمک های مومنانه در قالب تهیه و توزیع بسته معیشتی تا پایان شیوع ویروس کرونا ادامه دار خواهد بود.

وی در پایان به همکاری 300 گروه جهادی در توزیع این اقلام اشاره کرد و گفت: بسته معیشتی های بین اقشار مختلف به ویژه در مناطق کم برخوردار استان و حاشیه شهرستان ها توزیع می شود.

انتهای پیام/89033/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «احسان رمضان» در همدان/ 9500 بسته معیشتی توزیع شد

آغاز پویش «احسان رمضان» در همدان/ 9500 بسته معیشتی توزیع شد