مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-09بين الملل

هشدار پوتین نسبت به تلاشها برای احیای ایدئولوژی نازیسم در جهان


رییس جمهور روسیه امروز یکشنبه تاکید کرد، تلاشها برای به کارگیری جوانب بسیاری از ایدئولوژی نازیسم در سراسر جهان دوباره احیا شده است.

- رییس جمهور روسیه امروز یکشنبه تاکید کرد، تلاشها برای به کارگیری جوانب بسیاری از ایدئولوژی نازیسم در سراسر جهان دوباره احیا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در جریان سخنرانی در مراسم رژه پیروزی در شهر مسکو گفت: تاریخ ما را ملزم می سازد به اینکه دست به محاسبه و درس گرفتن بزنیم.

اما متاسفانه افرادی که درگیری ذهنی نسبت به تئوری متوهمانه منحصر به فرد بودن خودشان دارند، مجددا تلاش دارند از بسیاری از جوانب ایدئولوژی نازیسم و نه فقط همه انواع افراد رادیکال و گروه های تروریستی بین المللی استفاده کنند.

رییس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، امروز آنهایی که مجازات نشده اند و پیروانشان تلاش دارند تاریخ را بازنویسی کنند و به توجیه خائنها و مجرمهایی که صدها هزار غیرنظامی را در جهان کشتند، بپردازند.

پوتین در ادامه گفت، اگر چه روسیه همواره حامی قوانین بین المللی بوده است، این کشور به طرزی محکم از منافع ملی خود دفاع می کند و امنیت مردمش را تضمین می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پوتین نسبت به تلاشها برای احیای ایدئولوژی نازیسم در جهان

هشدار پوتین نسبت به تلاشها برای احیای ایدئولوژی نازیسم در جهان