مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-09دانش

آغاز امتحانات دانشگاه پیام نور خوزستان از اول خرداد


رییس دانشگاه پیام نور استان خوزستان از تغییر تاریخ امتحانات الکترونیکی پایان ترم نیمسال 1400 - 1399 این دانشگاه خبر داد و گفت: تصمیم در تغییر زمان برگزاری آزمون ها به دلیل وضعیت شیوع کرونا و به منظور کاهش مصرف برق است.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه پیام نور استان خوزستان از تغییر تاریخ امتحانات الکترونیکی پایان ترم نیمسال 1400 - 1399 این دانشگاه خبر داد و گفت: تصمیم در تغییر زمان برگزاری آزمون ها به دلیل وضعیت شیوع کرونا و به منظور کاهش مصرف برق است.

  دکتر علیرضا اقبالی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به ادامه شرایط ناشی از بیماری کووید 19 و لزوم اتخاذ تمهیدات لازم با توجه به برگزاری آمار بالای آزمون های الکترونیکی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و همچنین به منظور ارتقای کیفیت اجرایی برگزاری ارزشیابی دروس نظری در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400 - 1399، امتحانات در ترم جاری، نسبت به تاریخ قبلی در تقویم آموزشی، زودتر برگزار می شوند.

وی افزود: به منظور سهولت در برگزاری آزمون ها، مراکز و واحدهای استان خوزستان مجاز خواهند بود که آزمون های پایان ترم را در بسترهای متعدد مورد تایید با هماهنگی اساتید برگزار کنند.

اساتید نیز می توانند جهت کاهش بار ترافیکی در صورت هماهنگی و اطلاع رسانی کامل با دانشجویان، آزمون ها را در زمان هماهنگ شده دیگر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز امتحانات دانشگاه پیام نور خوزستان از اول خرداد

آغاز امتحانات دانشگاه پیام نور خوزستان از اول خرداد