مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-09بين الملل

راه های ارتباط روستایی مسدود شده بر اثر سیل در فریمان بازگشایی شدند


روز گذشته بارش شدید باران منجر به جاری شدن سیل و مسدودی هفت راه روستایی این شهرستان شد که پس از چند ساعت با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران بازگشایی شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار فریمان گفت: روز گذشته بارش شدید باران منجر به جاری شدن سیل و مسدودی هفت راه روستایی این شهرستان شد که پس از چند ساعت با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران بازگشایی شدند.

عباسعلی صفایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه فریمان منطقه کوهستانی محسوب می شود در معرض بارش های فصلی با شدت فراوان قرار دارد، باران روز گذشته سبب جاری شدن آب همراه با گل و لای فراوان و با شدت بالا در مسیر جاده شد.

وی با اشاره به آزادسازی یک دستگاه خودروی سنگین و 6 دستگاه خودروی سبک گرفتار در سیل روز گذشته افزود: در ساعات اولیه مسدود شدن مسیر راه های روستایی با تلاش چهار ساعته نیروهای راهداری مسیر پنج روستا بازگشایی و تلاش ها تا شب گذشته ادامه داشت و پس از آن مسیر هفت روستای مسدود شده مجدد باز و تردد در جریان است.

صفایی بیان کرد: آب سرریز از شدت باران به سمت سد فریمان هدایت شد و اکنون خوشبختانه آب فراوانی در سد ذخیره شده است.

نماینده عالی دولت در این شهرستان ضمن تقدیر از همکاری دهیاری ها در زمان بحران توضیح داد: با توجه به تاکیدات دهیاران به کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های ارتباط روستایی مسدود شده بر اثر سیل در فریمان بازگشایی شدند

راه های ارتباط روستایی مسدود شده بر اثر سیل در فریمان بازگشایی شدند