مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-09سياسي

آغاز فعالیت اتوبوس های مسیر BRT تبریز از امروز


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: خدمات اتوبوس های شرکت واحد در مسیر BRT شهر از روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه مجددا از سر گرفته شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: خدمات اتوبوس های شرکت واحد در مسیر BRT شهر از روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه مجددا از سر گرفته شد.

ایمان غنی زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست مکرر شهروندان محترم و حسب مجوزهای صادره از استاندار محترم و دستور شهردار کلانشهر تبریز خدمات اتوبوس های شرکت واحد در مسیر BRT از سر گرفته شد.

وی افزود: خدمات مسیر تندرو با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و ضدعفونی مستمر ناوگان و تاسیسات و استفاده از کارت بلیت شخصی توسط مسافرین انجام می شود.

وی تصریح کرد: ناظران و بازرسان و واحدهای گشت انتظامی شرکت واحد بر لزوم رعایت پروتکل های ابلاغی نظارت جدی خواهند داشت و از ورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس ها جلوگیری خواهد شد.

ضمن این که ماسک به قیمت دولتی در تمامی کیوسک های شارژ مسیر تندرو و پایانه ها در دسترس شهروندان محترم است.

غنی زاده گفت: با توجه به خدمات دهی با تمام ظرفیت ناوگان در مسیر تندرو و زمان انتظار تقریبی دو دقیقه ای در ایستگاه های این مسیر، از شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت اتوبوس های مسیر BRT تبریز از امروز

آغاز فعالیت اتوبوس های مسیر BRT تبریز از امروز