مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-09ورزشي

از مشکلات مالی تا اختلاف با خطیبی؛ پایان کار دو کاپیتان تراکتور در این تیم؟!


مسئولان باشگاه تراکتور مدعی شدند شجاعی و دژاگه به مرخصی رفته و بعد از دیدار مقابل پیکان به تمرینات گروهی اضافه خواهند شد.

- از مشکلات مالی تا اختلاف با خطیبی؛ پایان کار دو کاپیتان تراکتور در این تیم؟! مسئولان باشگاه تراکتور مدعی شدند شجاعی و دژاگه به مرخصی رفته و بعد از دیدار مقابل پیکان به تمرینات گروهی اضافه خواهند شد.

برخلاف آنکه مشکلات مالی دلیل غیبت دژاگه و شجاعی در تمرینات تراکتور عنوان شده ولی به نظر می رسد اتفاقات اردوی امارات نقش مهمی در این ماجرا دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، تیم فوتبال تراکتور در حالی پس از پایان دیدارهای خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تبریز برگشت و دور جدید تمریناتش را بعد از چند رو استراحت آغاز کرد که دو کاپیتان این تیم یعنی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تمرینات آفتابی نشدند و این موضوع شائبه قهر دوباره این نفرات به دلیل عدم دریافت مطالباتشان را قوت بخشید و چنین موضوعی روی جلد یکی از روزنامه های ورزشی هم رفت.

این در حالیست که مسئولان باشگاه تراکتور مدعی شدند شجاعی و دژاگه به مرخصی رفته و بعد از دیدار مقابل پیکان به تمرینات گروهی اضافه خواهند شد.

با این وجود اما به نظر نمی رسد این بار عدم حضور این دو بازیکن با تجربه تیم صرفاً به دلیل مطالبات مالی باشد و اتفاقاتی که در اردوی امارات تیم افتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مشکلات مالی تا اختلاف با خطیبی؛ پایان کار دو کاپیتان تراکتور در این تیم؟!

از مشکلات مالی تا اختلاف با خطیبی؛ پایان کار دو کاپیتان تراکتور در این تیم؟!