مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-09سياسي

آغاز عملیات اجرایی ساخت پلاک های ملی شهر اسدآباد


شهردار اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی ساخت پلاک های ملی این شهر خبر داد و گفت: پلاک های ملی شهر اسدآباد در استان همدان طبق دستورالعمل های کدگذاری اداره پست ایران و براساس Gnaf انجام خواهد شد.

- علیرضا فعله گری در گفت وگو با ایسنا، افزود: ساخت این نوع پلاک ها برای نخستین بار در سال جاری در استان در شهر اسدآباد به عنوان آغازگر شهر الکترونیکی و براساس دستورالعمل ها و ضوابط ابلاغی اداره کل پست ایران و شیونامه Gnaf پس از هفته ها و در پی جلسات پی در پی کارشناسان شهرداری اسدآباد، اعضای شورای شهر و ادارات ذیربط انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه پلاک های مذکور مشتمل بر اطلاعات کدپستی، پلاک شهرداری و اطلاعات جغرافیایی ملک در قالب کد QR هستند، یادآور شد: پس از نصب پلاک ها همشهریان دیگر مشکلی در زمینه آدرس های پستی نداشته و می توانند اطلاعات پستی خود را از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند اسکن و از آن استفاده کنند ضمن اینکه این آدرس دهی سیستم آدرس جهانی بوده و به راحتی قابل ارسال به تمام نقاط دنیا است.

شهردار اسدآباد از تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر به سیستم کارتخوان در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: شهر اسدآباد دارای 347 تاکسی فعال درون شهری بوده که در راستای مقابله با شیوع کرونا و سلامت شهروندان و رانندگان این تاکسی ها به عنوان ناوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی ساخت پلاک های ملی شهر اسدآباد

آغاز عملیات اجرایی ساخت پلاک های ملی شهر اسدآباد