مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-09اقتصادي

کاهش قیمت تمام شده پول، سبب سامان دهی بدهی بازار بین بانکی می شود


شروع اجرای پروژه بانکداری دیجیتالی و ارائه خدمات بانکی به صورت الکترونیک، کاهش قیمت تمام شده پول، به ثمر رسیدن بسیاری از پروژه ها و ساماندهی بدهی بازار بین بانکی از مهم ترین دستاوردهای بانک گردشگری در سال 99 بود.

- رییس هیات مدیره بانک گردشگری گفت: شروع اجرای پروژه بانکداری دیجیتالی و ارائه خدمات بانکی به صورت الکترونیک، کاهش قیمت تمام شده پول، به ثمر رسیدن بسیاری از پروژه ها و ساماندهی بدهی بازار بین بانکی از مهم ترین دستاوردهای بانک گردشگری در سال 99 بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک گردشگری، حسین ثابتی افزود: رعایت دقیق دستورالعمل های بانک مرکزی، شفافیت مالی، بر روی کدال قرار گرفتن به موقع صورت های مالی بانک و همچنین مقدمات ورود برخی شرکت ها به بازار سرمایه از دیگر دستاوردهای بانک به شمار می رود.

وی همچنین عملکرد بانک گردشگری در یک دهه فعالیت را در مجموع مثبت ارزیابی کرد و گفت: بانک در یک دهه اخیر فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشت اما سرمایه گذاری های بانک در این مدت به گونه ای بود که عمده آن ها به مرحله سودآوری رسیده است.

ثابتی افزود: بانک گردشگری در مدت10 سال فعالیت خود علاوه بر ارائه خدمات مطلوب بانکی به مردم، در بخش بین الملل خوب درخشید و توانست تمام مجوزهای لازم را آن هم در شرایط تحریم دریافت کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت تمام شده پول، سبب سامان دهی بدهی بازار بین بانکی می شود

کاهش قیمت تمام شده پول، سبب سامان دهی بدهی بازار بین بانکی می شود