مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-09اقتصادي

آمار واکسیناسیون کرونا در شهرداری تهران/ واکسن خواری به شرکت شهر سالم رسید؟


رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران توضیحاتی درباره آمار واکسیناسیون کرونا در شهرداری، احتمال تخلف دوباره واکسن خواری و دلایل منتفی شدن خرید واکسن توسط مدیریت شهری توضیخاتی ارائه داد.

- خبرگزاری فارس گروه شهری: شهر تهران این روزها به دلیل کرونا در وضعیت  حاد قرار گرفته و جولان ویروس کووید 19 سبب شده پایتخت با مشکلات فراوانی در حوزه شهری مواجه شود.

مترو و اتوبوس با کاهش شدید مسافر مواجه است و با لغو طرح ترافیک هم به حجم خودروها نسبت به روزهای عادی و غیرکرونایی به شدت افزوده شده است.

کمبود اتوبوس و واگن های مترو هم پاسخگوی مسافران در شرایط کرونایی جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی نبود و عملکرد بلدیه این روزها با انتقادات شهروندان مواجه شد و تهرانی ها خواستار اقدامات بیشتر جهت رفع مشکلات شهری هستند.

درباره موضوعات مختلف در شهر تهران از جمله واکسن خواری در شهرداری، استخراج بیت کوین در مدیریت شهری، شفافیت نصفه نیمه در بلدیه، عملکرد حناچی، سرانجام خرید واکسن در شهرداری و وضعیت کرونا در پایتخت با زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران به بحث و گفت وگو نشستیم که جزییات آن به شرح ذیل است.

احتمال واکسن خواری در شرکت شهر سالم بررسی می شود گفته می شود به غیر از تخلفی که در زمینه ارائه واکسن کرونا در برخی از مناطق شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار واکسیناسیون کرونا در شهرداری تهران/ واکسن خواری به شرکت شهر سالم رسید؟

آمار واکسیناسیون کرونا در شهرداری تهران/ واکسن خواری به شرکت شهر سالم رسید؟