مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-09اقتصادي

تعیین تکلیف روند اصلی بازار در هفته نخست خرداد ماه


یک کارشناس بازار سرمایه به زمان بازگشت معاملات بورس به روند صعودی اشاره کرد و گفت: این موضوع وابسته به ابهام موجود در زمینه مسایل سیاسی و اقتصادی است که در صورت رفع آنها، - ، بعد از ابلاغ پیشنهادات سازمان بورس و اوراق بهادار برای بهبود بازار، گمانه زنی هایی مبنی بر روشن شدن تکلیف بازار سهام و بازگشت معاملات بورس به مدار صعودی مطرح شد و این موضوع توانست برای مدتی موقت روند بازار را تغییر و چراغ معاملات بورس را سبزپوش کند.

با توجه به تلاش های صورت گرفته برای ایجاد تعادل در معاملات بورس اما تاثیر مثبت انتشار خبر پیشنهادات ده گانه سازمان بورس و اوراق بهادار در هفته نخست اردیبهشت ماه و تصویب آنها با برخی از اصلاحات از سوی سران قوا چندان در بازار دوام نداشت و بعد از مدتی کوتاه دوباره شاهد وجود ترس و هیجان در این بازار، تداوم اصلاح و افت دوباره شاخص بورس بودیم.

اکثر کارشناسان بی توجهی بازار سهام نسبت به مصوبات سران قوا را وجود ابهام در زمان اجرایی شدن آن می دانند و معتقدند که به محض اعلام زمان دقیق آن می توان تاثیر مثبت آن را از طریق ورود دوباره نقدینگی های سهامداران به بازار مشاهده کرد.

همچنین برخی دیگر از کارشناسان اعلام کرده اند نمی توان در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد تاثیر مصوبات جدید ارائه شده در بازار باشیم بلکه اجرا و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف روند اصلی بازار در هفته نخست خرداد ماه

تعیین تکلیف روند اصلی بازار در هفته نخست خرداد ماه