مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-09سياسي

اراضی ملی مازندران زیر ذره بین دستگاه قضایی


رییس کل دادگستری مازندران از نظارت دقیق و موشکافانه بر عملکرد دستگاه های مجری در حفظ اراضی ملی و تغییر غیرمجاز کاربری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام صادق اکبری در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال، مسئله حفظ و جلوگیری از تجاوز به اراضی ملی در استان مازندران را بسیار ضروری و با اهمیت برشمرد و گفت: بخش مهمی از اقتصاد مازندران در بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری و محیط زیست به زمین وابسته بوده و استان مازندران از این حیث جز مناطق بسیار با ارزش کشور تلقی می شود.

وی نگاه جناحی و بخشی نگری در حوزه اراضی را مردود دانسته و تاکید کرد: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید دغدغه مند به این موضوع نگریسته و این اراضی را همچون اشخاصی که مالک زمین بوده و تعلق فراوانی به این نعمت باارزش داشته بنگرند و با تمام توان و اختیارات مدیریتی بدور از نگاه منفعلانه بالاترین میزان حساسیت را در پایین ترین سطح تجاوز به اراضی ملی را داشته باشند.

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری به خیانت در خصوص اشخاصی که با سودجویی در بحث املاک واحدهای تولیدی با متروک نگه داشتن فعالیت تولیدی زمین آن را با سوداگری مورد بهره برداری خارج از تولید قرار می دهند؛ هرگونه تجاوز را خلاف قانون دانست و اظهار کرد: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی ملی مازندران زیر ذره بین دستگاه قضایی

اراضی ملی مازندران زیر ذره بین دستگاه قضایی