مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-09دانش

آیین نامه های همیار دانشجو و انتقال دانشجویان بزودی به ابلاغ می شود


مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: آیین نامه های همیار دانشجو و میهمانی و انتقال دانشجویان دوره های کاردانی و کارشناسی تهیه و بازنگری آنها انجام شده است و فرآیند لازم برای ابلاغ را طی کرده که بزودی به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، جاماسب نوزری مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، ارائه خدمات الکترونیکی به دانشجویان را در شرایط کرونا بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: بستر سامانه سجاد این امکان را به ما داد که در شرایط دشواری مانند کرونا بتوانیم خدمات خود را بدون توقف ادامه دهیم و مشکلی در پاسخ به درخواست های دانشجویان و دانش آموختگان نداشته باشیم.

وی تأکید کرد: انجام موارد درخواستی دانشگاه ها به شیوه الکترونیک مانند پرونده های مطرح در شورای موارد خاص، به رسیدگی به این پرونده ها سرعت بخشیده است.

در سال 1399 تعداد 948 پرونده کمیسیون موارد خاص مورد رسیدگی قرار گرفت که با توجه به تعداد پرونده های شورای موارد خاص در سال 1392 که 328 پرونده بوده است تعداد پرونده های مورد بررسی در سال 99 نسبت به سال 92 نزدیک به 3 برابر رشد داشته است.

نوزری، بهره مندی از سامانه سجاد را در افزایش صحت و درستی مدارک تحصیلی موثر دانست و گفت: نتیجه استفاده از این سامانه، بسیاری از رفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه های همیار دانشجو و انتقال دانشجویان بزودی به ابلاغ می شود

آیین نامه های همیار دانشجو و انتقال دانشجویان بزودی به ابلاغ می شود