مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-09اقتصادي

لزوم کاهش 50 درصدی مصرف برق ادارات تبریز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز بر لزوم کاهش 50 درصدی مصرف برق ادارات از نیمه اردیبهشت ماه سالجاری، تاکید کرد و گفت: در این راستا طی روزهای آتی شاهد برگزاری مانور سراسری جهت پایش و کنترل رعایت و انجام این امر توسط ادارات خواهیم بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز بر لزوم کاهش 50 درصدی مصرف برق ادارات از نیمه اردیبهشت ماه سالجاری، تاکید کرد و گفت: در این راستا طی روزهای آتی شاهد برگزاری مانور سراسری جهت پایش و کنترل رعایت و انجام این امر توسط ادارات خواهیم بود.

عادل کاظمی با بیان این که امسال به دلیل کاهش نزولات آسمانی و گرم شدن پیش از موعد هوا با کاهش تولید نیروگاه های برقابی و افزایش مصرف انرژی مواجه هستیم، بر لزوم مدیریت بار برای عبور کم عارضه از پیک بار تابستان 1400 تاکید کرد.

وی در تشریح اقدامات لازم جهت عبور موفق از دوره ی پیک بار سال جاری، گفت: نصب تجهیزات IOT اینترنت اشیا برای سیستم های سرمایشی ادارات جزو برنامه این شرکت است و بایستی ادارات شهرستان های تبریز،اسکو و آذرشهر در این زمینه همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق تبریز به عمل آورند تا در فرصت محدود باقیمانده، تجهیزات تامین شده و مورد بهره برداری قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کاهش 50 درصدی مصرف برق ادارات تبریز

لزوم کاهش 50 درصدی مصرف برق ادارات تبریز