مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-09پزشكي

اعلام سامانه نام نویسی برای واکسیناسیون گروه های مختلف سنی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از فعال شدن سامانه نام نویسی واکسیناسیون گروه های هدف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر مهدی قلیان از فعال شدن سامانه نام نویسی واکسیناسیون گروه های هدف خبر داد و گفت: سامانه نام نویسی وزارت بهداشت به نشانی salamat.

gov.

ir  برای ثبت نام گروه های هدف پیش بینی شده است و گروه های سنی مختلف پس از اعلام وزارت بهداشت می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در خودرو، برای تزریق واکسن به افراد بالای 80 سال در شهرک دانش و سلامت واقع در بلوار فکوری مشهد، اظهار کرد: با توجه به برخی مشکلات مشاهده شده در مراجعه سالمندان بالای 80 سال به مراکز واکسیناسیون به دلیل ناتوانی و نگرانی از ابتلا به بیماری، در این طرح افراد دریافت کننده واکسن از گروه های هدف، در خودرو به سمت محل تزریق واکسن هدایت شده و تزریق واکسن در خودرو انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم نظارت بر افراد دریافت کننده واکسن به مدت 15 دقیقه پس از تزریق برای بررسی عوارض احتمالی، تمهیدات لازم در این خصوص در نظر گرفته شده است و با این طرح همچنین فاصله فیزیکی افراد نیز رعایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام سامانه نام نویسی برای واکسیناسیون گروه های مختلف سنی

اعلام سامانه نام نویسی برای واکسیناسیون گروه های مختلف سنی