مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-09اقتصادي

گلایه شهروندان از تاریکی برخی جاده های البرز


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: نصب روشنایی در هر کیلومتر از جاده های استان به بیش از 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

- ایسنا/البرز معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: نصب روشنایی در هر کیلومتر از جاده های استان به بیش از 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

مجتبی حاجیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص روشنایی نامناسب برخی جاده های استان اظهار کرد: نصب روشنایی در هر کیلومتر از جاده های استان به بیش از 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که در شرایط اقتصادی فعلی تامین آن به راحتی امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: در سال 98 از محل اعتبارات استانی برای تامین روشنایی محور کیانمهر- اشتهارد ردیفی در نظر گرفته شد و تامین آن باعث شد این پروژه سال گذشته اجرایی شود.

وی توضیح داد: اداره کل راهداری البرز دستگاهی دولتی است و برای اجرای پروژه های خود به تخصیص اعتبارات استانی و ملی نیاز دارد.

این مسئول با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص مشکل روشنایی محور قزلحصار گفت: برای اجرای این پروژه علاوه بر تلاش برای جذب اعتبار، رایزنی هایی با شهرداری چهارباغ صورت گرفته تا هر چه زودتر روشنایی این مسیر تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شهروندان از تاریکی برخی جاده های البرز

گلایه شهروندان از تاریکی برخی جاده های البرز