مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-09اجتماعي

شناسایی 499 شهرستان و منطقه برای حضور در طرح «نهضت نصیب آموزشی یکسان»


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به این که تمام کودکان حق دارند از امکانات آموزشی مناسب بهره مند شوند گفت: «نهضت نصیب آموزشی یکسان» گامی در جهت ایجاد عدالت آموزشی است.

- شناسایی 499 شهرستان و منطقه برای حضور در طرح نهضت نصیب آموزشی یکسان معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به این که تمام کودکان حق دارند از امکانات آموزشی مناسب بهره مند شوند گفت: نهضت نصیب آموزشی یکسان گامی در جهت ایجاد عدالت آموزشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده در وبینار تخصصی نهضت نصیب آموزشی یکسان که صبح امروز با حضور مدیران کل استان های مازندران و سیستان و بلوچستان و تیم معاونت آموزش ابتدایی این دو استان برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: باید شرایطی ایجاد شود تا بین یادگیری در مناطق دوردست و پایتخت تفاوتی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به عوامل تأثیرگذار در شکل کلان بر یادگیری دانش آموزان افزود: باید انرژی خود را صرف عواملی کنیم که شرایط تغییر و بهبود را داشته باشند.

از جمله نقش معلم، جو مدرسه و ایجاد انتظارات بالا برای یادگیری که در این امر بسیار مؤثر هستند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش نهضت نصیب آموزشی یکسان را گامی در جهت ایجاد عدالت آموزشی برشمرده و تصریح کرد: برای اجرای این برنامه 499 ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 499 شهرستان و منطقه برای حضور در طرح «نهضت نصیب آموزشی یکسان»

شناسایی 499 شهرستان و منطقه برای حضور در طرح «نهضت نصیب آموزشی یکسان»