مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-09اقتصادي

سفر به چهارمحال و بختیاری فارغ از رنگ بندی ممنوع است


استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه سفر در ایام تعطیلات عید فطر فارغ از رنگ بندی شهرستان ها ممنوع است، گفت: نیروی انتظامی با تمامی توان مبادی ورودی شهرستان ها را برای جلوگیری از ورود خودروی غیربومی کنترل کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه سفر در ایام تعطیلات عید فطر فارغ از رنگ بندی شهرستان ها ممنوع است، گفت: نیروی انتظامی با تمامی توان مبادی ورودی شهرستان ها را برای جلوگیری از ورود خودروی غیربومی کنترل کند.

اقبال عباسی 19 اردیبهشت ماه در ستاد استانی مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به گلایه بازاریان برای برگشت چک هایشان در هفته های گذشته، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا بانک ها به هیچ عنوان نباید تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه جاری چک بازاریان را برگشت بزنند، اگر بانکی این کار را انجام داده متخلف است و مدیر بانک باید پاسخگو باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا حکم قانون رسمی کشور را دارد و برای اجرا نیازی به ابلاغ به دستگاه های اجرایی از طریق مقام مافوق ندارد و تمامی ارگان ها، نهادها و دستگاه های اجرایی موظف به اجرای مصوبات ستاد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به چهارمحال و بختیاری فارغ از رنگ بندی ممنوع است

سفر به چهارمحال و بختیاری فارغ از رنگ بندی ممنوع است