مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-09اقتصادي

کشف 19 پرونده زمین خواری به ارزش 4 میلیارد تومان در خراسان شمالی


رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی گفت: در سال گذشته، 14 پرونده زمین خواری و در سال جاری نیز تا به امروز 5 پرونده زمین خواری در استان کشف شده است، - سرهنگ علی تویی در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: ازلحاظ تعداد پرونده های زمین خواری سال گذشته 14 پرونده و امسال نیز 5 پرونده در خراسان شمالی تشکیل شده است که ارزش آن ها چهار و نیم میلیارد تومان است.

وی گفت: بیشتر زمین خواری هایی که به ما گزارش شده است در حاشیه شهر هستند، ولی زمین خواری هایی که به صورت مستقیم روی پرونده آن کار می کنیم زمین خواری هایی هستند که در حاشیه روستاها قرار دارد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی تصریح کرد: پرونده هایی که مربوط به زمین خواری است تحت عنوان تعدی به حقوق بیت المال که در اراضی ملی و منابع طبیعی صورت می گیرد توسط سازمان های مختلفی رسیدگی می شود.

سرهنگ تویی گفت: ازجمله سازمان ها می توان به منابع طبیعی، راه و شهرسازی، محیط زیست، اوقاف، سازمان جهاد کشاورزی، وزارت نیرو و شهرداری ها و نهادهایی که خودشان صاحب زمین هستند اشاره کرد و به همین دلیل در یگان های حفاظت آن ها هم رسیدگی می شود.

وی گفت: پرونده های در دستور کار، پرونده هایی هستند که یا خود به کشف آن ها پرداختیم یا از طریق مقام قضایی به ما ارجاع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 19 پرونده زمین خواری به ارزش 4 میلیارد تومان در خراسان شمالی

کشف 19 پرونده زمین خواری به ارزش 4 میلیارد تومان در خراسان شمالی