مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-09ورزشي

دوچرخه سواری معطل لابی های داوری برای رییس شدن در یک فدراسیون


افشین داوری پدیده ای نادر در مدیریت ورزش ایران و حتی دنیاست؛ چهره ای که از دوومیدانی و بوکس و والیبال گرفته تا دوچرخه سواری و شطرنج و سایر رشته ها ادعای مدیریت دارد و دنبال صندلی ریاست همه آنها بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، وزارت ورزش و جوانان تاریخ برگزاری انتخابات دو فدراسیون دوچرخه سواری و شطرنج را اعلام کرد که بر این اساس، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری 5 خرداد و فدراسیون شطرنج 12 خرداد برگزار می شود.

این دو فدراسیون یک نقطه مشترک در ماه های اخیر داشته اند.

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون شطرنج است و همین مسئله تبدیل به نقطه مشترکی در انتخابات این دو نهاد شده است.

داوری سال گذشته در انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیز حضور داشت، اما شکست خورد و به فاصله چند ماه، سرپرستی فدراسیون دوچرخه سواری را بر عهده گرفت.

پس از قبول مسئولیت سرپرستی، داوری تصمیم به ثبت نام در انتخابات فدراسیون شطرنج گرفت و این در حالی بود که از وی به عنوان گزینه وزارت ورزش نام برده می شود، هر چند وزارت ورزش می گوید که گزینه ای ندارد.

داوری که امیدواری زیادی به ریاست در شطرنج دارد، طبق نوشته تسنیم در هفته های گذشته رایزنی با هیئت های استانی را مدنظر قرار داده است، اما در این مسیر شرایطی وجود دارد که عجیب به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوچرخه سواری معطل لابی های داوری برای رییس شدن در یک فدراسیون

دوچرخه سواری معطل لابی های داوری برای رییس شدن در یک فدراسیون