مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-09اجتماعي

افزایش دمای دشت کاشان در روزهای ابرناکی


با توجه به داده های هواشناسی، از روز شنبه تا پایان هفته، پدیده غالب جوی در دشت کاشان به صورت ابر همراه با ریزش باران رگباری، - ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: با توجه به داده های هواشناسی، از روز شنبه تا پایان هفته، پدیده غالب جوی در دشت کاشان به صورت ابر همراه با ریزش باران رگباری، رعد و برق و وزش باد در ساعت های عصرگاهی پیش بینی می شود.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز گذشته شنبه وارد دشت کاشان شد در روزهای آینده تقویت شده و شاهد بارش های رگباری در عصرگاه خواهیم بود که باعث ایجاد روان آب و سیلاب های محلی می شود.

وی افزود: بارش های رگباری نقطه ای معمولاً همراه با صاعقه و رعد و برق است که می تواند خطرآفرین باشد، بنابراین به کشاورزان و مرتع داران توصیه می شود که از حضور در مسیر سیلاب ها و حضور در زیر درختان بلند و فضای باز هم زمان با رعد و برق خودداری کنند.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: با توجه به صاف بودن هوا در صبح و ابرناکی در عصر، افزایش بیش از سه درجه دمای هوا در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل قابل پیش بینی است.

ارغوانی تأکید کرد: دشت کاشان در 45 روز گذشته هیچ بارندگی نداشته است که در استان اصفهان رکورددار بی بارشی است، ضمن اینکه در طول سال زراعی جاری با ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دمای دشت کاشان در روزهای ابرناکی

افزایش دمای دشت کاشان در روزهای ابرناکی