مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-09دانش

سطح بندی دانشگاه های دولتی اعتبار قانونی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره لغو سطح بندی دانشگاه ها و جایگزینی رتبه بندی سالیانه گفت: - وزیر علوم گفت: سطح بندی دانشگاه های دولتی لغو شده و استفاده از این دسته بندی به هر منظور در هر موضوعی از نظر وزارت علوم اعتبار قانونی ندارد و نمی تواند برای هیچ فرد حقیقی یا حقوقی ایجاد حق یا امتیازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره لغو سطح بندی دانشگاه ها و جایگزینی رتبه بندی سالیانه گفت: در سال های گذشته برای تبیین جایگاه دانشگاه ها از نظر توانمندی های علمی، آموزشی و پژوهشی در وزارت علوم، اقدام به سطح بندی و تقسیم دانشگاه های دولتی به چهار گروه تحت عنوان دانشگاه های سطح 1 تا 4 شده بود.

وی افزود: با توجه به پیش بینی نکردن امکان اعمال تغییرات کیفی و کمّی ایجاد شده در دانشگاه ها در سال های متوالی به خصوص در دانشگاه های جوان و از طرف دیگر، ثابت ماندن چندین ساله این سطح بندی، نارضایتی جدی بین دانشگاه های جوان شکل گرفت.

وزیر علوم ادامه داد: نکته دیگری که موضوع را تحت تأثیر منفی خود قرار داد، این بود که برخی سازمان ها، نهاد ها و حتی دانشگاه ها در استخدام افراد یا پذیرش دانشجو و موارد مشابه به سطح بندی مذکور استناد می کردند و افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح بندی دانشگاه های دولتی اعتبار قانونی ندارد

سطح بندی دانشگاه های دولتی اعتبار قانونی ندارد