مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-09اقتصادي

قیمت های پایه صادراتی به روز شود


رییس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس، با تاکید براینکه قیمت پایه محصولات صادراتی تاثیر مهمی در تعهد ارزی صادرکنندگان و بازگشت ارز به کشور دارد، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس، با تاکید براینکه قیمت پایه محصولات صادراتی تاثیر مهمی در تعهد ارزی صادرکنندگان و بازگشت ارز به کشور دارد، گفت: باید قیمت پایه محصولات صادراتی در گروه های مختلف، به روز رسانی شده و واقعی باشد.

خسرو فروغان یکشنبه 19 اردیبهشت در جلسه کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس که با حضور نمایندگان بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد، بیان کرد: موضوع مهم قیمت های پایه صادراتی محصولاتی یکی از عوامل تضعیف صادرات و تلاش های صادرکنندگان ما برای بازارهای صادراتی است.

او با بیان اینکه در شرایط فعلی صادرات منفعتی برای صادرکنندگان ندارد و تنها هدف از صادرات حفظ مشتری و بازارهای صادراتی است، گفت: پیشنهاد بخش خصوصی این است که قیمت پایه صادراتی در هر گروه و بخش باید بر مبنای نرخ فروش محصولات در بازارهای هدف انجام شود.

رییس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی فارس اضافه کرد: هزینه های اضافه بر تولید کنندگان و بخش تولید تحمیل شده که تفاوت قیمت کالای تولیدی با قیمت های پایه صادراتی کالاها نیز موضوعی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت های پایه صادراتی به روز شود

قیمت های پایه صادراتی به روز شود