مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-09اقتصادي

17 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان اصفهان توزیع شده است


رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 17 هزار بسته کمک معیشتی در شهرستان اصفهان با کمک خیرین و امامزادگان تأمین و بین نیازمندان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو وضعیت نامناسب اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بر این اساس سه هزار و 500 بسته کمک معیشتی از محل اجرای امینانه نیت واقفان، بسته های معیشتی تهیه و برای جامعه هدف در مسجد جامع اصفهان توزیع شده است، اضافه کرد: ارزش ریالی هر یک از این بسته ها سه میلیون ریال برآورد شده است.

حجت الاسلام بی درام با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان دهمین طرح تأمین بسته های معیشتی توسط امامزادگان شهرستان اصفهان اجرایی شده است، گفت: مجموع این بسته ها 17 هزار عدد بوده است که ارزش ریالی آن نیز 53 میلیارد ریال برآورد شده است.

24 میلیارد ریال بسته معیشتی بین نیازمندان استان اصفهان توزیع می شود همچنین معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: طرح ضیافت مهربانی همزمان با سراسر کشور در جوار بقاع متبرکه استان اصفهان در حال انجام است.

حجت الاسلام ولی الله روان با بیان اینکه یکی از اقدامات طرح ضیافت الهی با رویکرد اجتماعی توزیع بسته های معیشتی است، ابراز داشت: ویروس کرونا در کشور اقشار نیازمند را تحت تأثیر قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان اصفهان توزیع شده است

17 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان اصفهان توزیع شده است