مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-09بين الملل

خدمات امنیتی سرویس مخفی برای فرزندان بزرگ ترامپ با هزینه بالا


به دنبال خروج خاندان دونالد ترامپ از کاخ سفید در ژانویه 2021، ظاهرا فرزندان بزرگ وی در ماه فوریه برای دریافت خدمات امنیتی سرویس مخفی 140 هزار دلار هزینه روی دست مالیات دهندگان گذاشتند.

- به دنبال خروج خاندان دونالد ترامپ از کاخ سفید در ژانویه 2021، ظاهرا فرزندان بزرگ وی در ماه فوریه برای دریافت خدمات امنیتی سرویس مخفی 140 هزار دلار هزینه روی دست مالیات دهندگان گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، معمولا اعضای خانواده رییس جمهوری که در انتخابات شکست می خورد به هنگام خروج از کاخ سفید مزایا و خدمات امنیتی که دریافت می کردند را از دست می دهند.

اما دونالد ترامپ در مورد چهار تن از فرزندان خود و دو تن از همسرانشان حکمی برای تمدید حفاظت های پس از ریاست جمهوری به مدت شش ماه صادر کرد.

فهرست این هزینه ها که به دست گروه دیدبان شهروندان برای اصول اخلاقی رسیده، شامل حفاظت های امنیتی در املاک و مستغلات ترامپ در نیوجرسی، پالم بیچ و برایرکلیف واقع در نیویورک نمی باشد.

به گفته این گروه، با درنظر گرفتن این موارد، کل هزینه احتمالا از این مبلغ بسیار بیشتر است.

به گفته این گروه، این گزارشات نشان می دهند که فرزندان ترامپ سرعت سرسام آور سفرها را حفظ کرده و هزینه های هنگفتی را در بخش اقامت هتل و حمل و نقل روی دست سرویس مخفی گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات امنیتی سرویس مخفی برای فرزندان بزرگ ترامپ با هزینه بالا

خدمات امنیتی سرویس مخفی برای فرزندان بزرگ ترامپ با هزینه بالا