مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-09اقتصادي

کاهش تاثیرات کرونا در گردشگری با استفاده از خلاقیت و نوآوری


رییس انجمن طبیعت گردی ایران با اشاره به طولانی شدن شیوع کرونا و تاثیرات متقابل آن بر صنعت گردشگری گفت: استفاده از نوآوری، خلاقیت و تغییر دیدگاه سنتی می تواند به کاهش تاثیرات کرونا کمک شایانی کند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن طبیعت گردی ایران با اشاره به طولانی شدن شیوع کرونا و تاثیرات متقابل آن بر صنعت گردشگری گفت: استفاده از نوآوری، خلاقیت و تغییر دیدگاه سنتی می تواند به کاهش تاثیرات کرونا کمک شایانی کند.

  دکتر فرید جواهرزاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به طولانی شدن شیوع کرونا و اینکه چه استراتژی هایی را می توان برای مقابله با این موضوع در پیش گرفت، اظهار کرد: مسئله بازگشت صنعت گردشگری به مراحل ابتدایی خود کمی با ایراد همراه است.

معضل کرونا به این زودی رفع نخواهد شد و باید از صبر بیهوده بدون هیچ برنامه ریزی و اقدام عمل برای رسیدن به دوران پسا کرونا اجتناب کنیم.

وی با اشاره به تاثیرپذیری که یکی از مهمترین ویژگی های صنعت گردشگری است، تصریح کرد: از ویژگی های صنعت گردشگری همین است که با مشکلاتی همچون سونامی، بیماری و از این قبیل موارد همخوانی ندارد و تاثیر خود را به سرعت و به شدت نشان می دهد؛ در این یک سال پس از شیوع کرونا نیز دریافتیم، گردشگری اولین صنعتی بود که به واسطه این بیماری آسیب جدی دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تاثیرات کرونا در گردشگری با استفاده از خلاقیت و نوآوری

کاهش تاثیرات کرونا در گردشگری با استفاده از خلاقیت و نوآوری