مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-09دانش

آموزش با طعم نوآوری و کارآفرینی


بوت کمپ پرورش سفیران نوآفرینی آموزشی، ویژه دانشجویان و دانش آموختگان رشته علوم تربیتی و تمامی معلمان، مدیران و کادر آموزشی سراسر کشور، در پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می شود.

- بوت کمپ پرورش سفیران نوآفرینی آموزشی، ویژه دانشجویان و دانش آموختگان رشته علوم تربیتی و تمامی معلمان، مدیران و کادر آموزشی سراسر کشور، در پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترفرنوش اعلامی، رییس مرکز نوآوری دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به برگزاری بوت کمپ پرورش سفیران نوآفرینی در این مرکز، یکی از مهمترین مزایای این رویداد را ایجاد نگاه نوآورانه برای حل مسائل آموزشی دانست و گفت: نفرات برگزیده در بوت کمپ به مدارس و موسسات آموزشی ثبت نام شده معرفی می شوند تا ضمن بستن قرارداد، از دانش سفیران در حوزه نوآوری و کارآفرینی آموزشی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: این سفیران همچنین علاوه بر دریافت گواهی، از تسهیلاتی که توسط پارک علم و فناوری و بنیاد توسعه خوارزمی مانند ارائه خدمات منتورینگ تخصصی به سفیران، تخصیص صفحه مجازی اختصاصی به هریک از سفیران و بهره گیری از ظرفیت دانشی سفیران به عنوان منتورهای پلتفرم نوآوری و شتابدهی اینکیوب، بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش با طعم نوآوری و کارآفرینی

آموزش با طعم نوآوری و کارآفرینی