مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-09اقتصادي

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح میدان مقاومت اراک تا 100 روز آینده


طرح تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اراک با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال از 70 روز گذشته آغاز شده و پیش بینی می شود تا 100 روز آینده به بهره برداری برسد.

- ، محمد رضا خسروی شامگاه روز شنبه در جریان بازدید خبرنگاران از طرح های در دست اجرای شهرداری اراک گفت: طرح پل شهید صیدی اراک با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است و برای بازگشایی این معبر تملکات لازم انجام شده و جدول گذاری و رفع معارضات نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح تقاطع غیر همسطح میدان مقاومت از 70 روز گذشته آغاز شده و پیش بینی می شود تا 100 روز آینده به بهره برداری می رسد، افزود: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح بالغ بر 500 میلیارد ریال است که تاکنون 200 میلیارد ریال آن به پیمانکار طرح یعنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: مساحت عرشه پل 2 هزار و 200 متر، دهانه پل 25 متر و 100 متر طول دارد و تمام معارضین شامل کابل فشار قوی برق (زمینی و هوایی)، لوله آب، گاز و فیبر نوری جمع آوری و رفع شده است.

اختصاص 3,000 میلیارد ریال اعتبار به طرح های کلان عمرانی در اراک معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری اراک، طرح های مهم شهرداری اراک را شامل زیر گذر میدان مقاومت، تقاطع میدان امام حسین (ع)، تقاطع بزرگراه شهید آنجفی با تقاطع میدان فراهان و تقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح میدان مقاومت اراک تا 100 روز آینده

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح میدان مقاومت اراک تا 100 روز آینده