مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-09دانش

کرونا درخواست انتقالی دانشجویان از خارج را کاهش داد/ بازنگری 4 آیین نامه دانشجویی


مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم گفت: آیین نامه های مربوط به شورای بررسی موارد خاص بازنگری شد که با تفویض اختیار به شوراهای دانشگاهی و استانی برای اجرا ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو مجازی شدن آموزش در اکثر دانشگاه های دنیا با کاهش روبه رو بوده است و تعداد پرونده های مورد بررسی در این زمینه در سال 99 برابر با 88 درخواست بوده است.

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: اصلی ترین رویکرد و خط مشی این اداره کل، سیاست گذاری کلان، تفویض اختیار و تمرکززدایی از انجام امور خدمات آموزشی، رفاهی و انضباطی به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و به ویژه دانشگاه های معین استان ها و پرداختن به نظارت بر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی است.

نوزری استفاده از سامانه سجاد برای هریک از خدمات و تفویض اختیار و تمرکززدایی را از برنامه های درحال اجرای این اداره کل در سال 1400 دانست و گفت: در همین راستا آیین نامه های مربوط به شورای بررسی موارد خاص بازنگری شد که با تفویض اختیار به شوراهای دانشگاهی و استانی همراه بوده و این آیین نامه برای اجرا ابلاغ شده است.

وی افزود: آیین نامه انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل نیز بازنگری و با افزایش اختیار و تسهیل امر در انتقال به دانشگاه ها ابلاغ شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا درخواست انتقالی دانشجویان از خارج را کاهش داد/ بازنگری 4 آیین نامه دانشجویی

کرونا درخواست انتقالی دانشجویان از خارج را کاهش داد/ بازنگری 4 آیین نامه دانشجویی