مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-09بين الملل

پخش «خانه امن» از شبکه المنار لبنان به مناسبت ماه رمضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خانه امن یک سریال استراتژیک است که اگرچه بخش قابل توجهی از ماجرا های آن در ایران می گذرد، اما به واسطه محوریت داعش و تلاش های آن برای بر هم زدن امنیت ایران و مقابله نیرو های امنیتی ایران با آن، - سریال ایرانی خانه امن با موضوع جاسوسی و امنیتی به عنوان یکی از ویژه برنامه های شبکه المنار لبنان در ماه مبارک رمضان در حال پخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خانه امن یک سریال استراتژیک است که اگرچه بخش قابل توجهی از ماجرا های آن در ایران می گذرد، اما به واسطه محوریت داعش و تلاش های آن برای بر هم زدن امنیت ایران و مقابله نیرو های امنیتی ایران با آن، قابلیت نمایش در کشور های درگیر تروریست های تکفیری را دارد.

لبنان نیز از جمله این کشورهاست؛ جنبش مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) یکی از گروه هایی است که نقش موثری در مبارزه با داعش و گروهک های تکفیری تروریستی داشته است.

به همین دلیل هم شبکه المنار، از رسانه های حزب الله لبنان، به مناسبت ماه مبارک رمضان سریال خانه امن را با دوبله عربی پخش می کند.

این سریال با عنوان البیت الآمن در سایت شبکه المنار به این شرح معرفی شده است: سریال خانه امن چالش های امنیتی پیش روی جمهوری اسلامی ایران را در رابطه با جاسوسی و تهدید های گروه تروریستی داعش که سعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «خانه امن» از شبکه المنار لبنان به مناسبت ماه رمضان

پخش «خانه امن» از شبکه المنار لبنان به مناسبت ماه رمضان