مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-09اجتماعي

کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت «ازن» در برخی مناطق پایتخت


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (19 اردیبهشت ماه) در محدوده قابل قبول است اما برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و افزایش غلظت آلاینده «ازن» در برخی مناطق طی روز دور از انتظار نخواهد بود.

- براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (19 اردیبهشت ماه) در محدوده قابل قبول است اما برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی مناطق طی روز دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در صبح امروز (19 اردیبهشت ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از حاکمیت جو نسبتا ناپایدار و پراکندگی آلاینده ها طی ساعات گذشته است.

طی روز عدم وزش باد مؤثر شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد کرد، همچنین با حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن احتمال افزایش غلظت این آلاینده در برخی مناطق و کاهش کیفیت هوا وجود خواهد داشت.

با حاکمیت پایداری جوی تا اواخر وقت در ساعات اوج ترافیک شامگاهی، افزایش غلظت آلاینده ها و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت «ازن» در برخی مناطق پایتخت

کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت «ازن» در برخی مناطق پایتخت