مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-09اجتماعي

نجات 22 نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در سیل


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در اثر بارش های رگباری شب گذشته و سیلابی شدن رودخانه و مسیل های فصلی بخش بادرود در شهرستان نطنز و محور جاده ای انارک به چوپانان در شهرستان نایین، - ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در اثر بارش های رگباری شب گذشته و سیلابی شدن رودخانه و مسیل های فصلی بخش بادرود در شهرستان نطنز و محور جاده ای انارک به چوپانان در شهرستان نایین، 22 نفر از سرنشینان خودروهای عبوری در سیل گرفتار شدند که 14 نفر آنها کارکنان معادن منطقه بادرود بودند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وزش تندباد شدید شب گذشته (شنبه_18 اردیبهشت) در مناطق روستایی و شهرهای فرخی و جندق شهرستان خور و بیابانک، اظهار کرد: وزش تندباد باعث بروز خسارت به 11 پایه تیر برق، چهار دستگاه پنل خورشیدی و اختلال در تردد در محورهای جاده ای به علت خیزش گرد و غبار شد.

وی افزود: با اعلام هشدارهای به هنگام و آمادگی دستگاه های مدیریت بحران، امدادرسانی در این مناطق انجام و حوادث کنترل شد، همچنین شبکه برق نیز به موقع تعمیر و وصل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در اثر بارش های رگباری شب گذشته و سیلابی شدن رودخانه و مسیل های فصلی بخش بادرود در شهرستان نطنز و محور جاده ای انارک به چوپانان در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 22 نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در سیل

نجات 22 نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در سیل