مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-09سياسي

انتقاد آیت الله موسوی تبریزی از مداحی ها


آیت الله موسوی تبریزی با بیان اینکه مداحی هیچ گاه در زمان حیات امام(ره) به جماران راه پیدا نکرد، خاطرنشان کرد: سیاسی کارها از منبری های ساده اندیش استفاده می کنند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: امام(ره) هیچگاه غلو در عزاداری را نسبت به خودشان تحمل نمی کردند؛ بنابراین مداحی هیچگاه در جماران راه پیدا نکرد.

البته مسلم است که من نمی خواهم بگویم مداحی بد است؛ بسیار هم خوب است اما باید از نظر کاربرد الفاظ، واژه ها، کیفیت گفتار و سند رعایت شود.

آیت الله حسین موسوی تبریزی در واکنش به برخی بی اخلاقی هایی که از تریبون مراسم شب های قدر نسبت به وزیر امور خارجه صورت گرفت، گفت: متاسفانه مساله توهین از تریبون ها در جامعه ما امری شایع است که حتی از پیش از انقلاب نیز رواج داشته و نه تنها در موقعیت های مذهبی که در موارد سیاسی نیز رخ می دهد.

وی یادآور شد: زمان حضرت امام(ره)، از ابتدای ورود ایشان به ایران تا هنگامی که به رحمت خدا بروند یک مداح پیدا نمی کنید که در حسینیه جماران بیاید و صحبت کند.

حداکثر ماه محرم تنها چند روز مرحوم آقای کوثری که از روحانیون و واعظ معروف قم بودند که انسان بسیار باسوادی بودند و کلمات را در رابطه با روضه رعایت می کردند و برای سخنرانی و مداحی دعوت می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آیت الله موسوی تبریزی از مداحی ها

انتقاد آیت الله موسوی تبریزی از مداحی ها