مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-09اقتصادي

سال سختی پیش روی صنعت برق است/ راهکارهای مدیریت مصرف در بخش خانگی


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به کاهش بارندگی ها از سال سختی برای صنعت برق خبر داد و گفت: نیاز به مدیریت انرژی در تمامی مصارف پنجگانه (خانگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیدعلی مرآتی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: با توجه به کاهش 34 درصدی نزولات آسمانی نسبت به سال آبی گذشته و همچنین رشد بار 22 درصدی مصرف برق کشور، احتمالا سال سختی پیش روی صنعت برق داریم.

وی ادامه داد: بنابراین ما نیاز به مدیریت انرژی در تمامی مصارف پنجگانه (خانگی، صنعتی، کشاورزی، تجاری و اداری) داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در خصوص مدیریت مصرف در بخش خانگی، گفت: در خصوص روشنایی معابر از نور طبیعی استفاده شود که هم مقدار مصرف پایین می آید و هم از نظر تامین ویتامین های مورد نیاز بدن بسیار بهتر است.

وی با اشاره به ساعات پیک بار از ساعت 11 ظهر تا 16 و از ساعت 19 تا 22، تصریح کرد: توصیه می شود در این ساعت کمتر از وسایل برقی استفاده شود.

استفاده از لوازم پرمصرف در ساعات غیر اوج مصرف، تعویض لامپ های رشته ای با کم مصرف و فوق کم مصرف، استفاده از وسایل سرمایشی با لیبل کم مصرف، سرویس به موقع و تعویض پوشال کولر از دیگر توصیه های مرآتی در راستای مدیریت مصرف برق در بخش خانگی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال سختی پیش روی صنعت برق است/ راهکارهای مدیریت مصرف در بخش خانگی

سال سختی پیش روی صنعت برق است/ راهکارهای مدیریت مصرف در بخش خانگی