مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-09دانش

رییسی: بازگشایی دانشگاه ها از مهرماه 1400 / اساتید واکسینه می شوند + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اعلام کرد: آرزوی ما این است که مانند سابق کلاس ها و آموزش ها حضوری شود، - رییسی: بازگشایی دانشگاه ها از مهرماه 1400 / اساتید واکسینه می شوند + فیلم سخنگوی ستاد ملی مبارزه با بیمار کرونا درباره بازگشایی دانشگاه ها و واکسیناسیون اساتید در برابر بیماری کرونا توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اعلام کرد: آرزوی ما این است که مانند سابق کلاس ها و آموزش ها حضوری شود، چون درواقع آموزش در این دوران آسیب جدی دیده است.

وی عنوان کرد: شاید یکی از دغدغه دانش آموزان نیز همین باشد که با کیفیت کلاس های آموزشی غیرحضوری باید در امتحانات حضوری شرکت کنند.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: این بحث را پیگیر هستیم که از اول مهرماه 1400 بتوانیم مدارس و دانشگاه ها را بازگشایی کنیم به همین منظور برنامه ریزی کرده ایم که در مردادماه امسال معلمان و اساتید دانشگاهی را در برابر کرونا واکسینه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: بازگشایی دانشگاه ها از مهرماه 1400 / اساتید واکسینه می شوند + فیلم

رییسی: بازگشایی دانشگاه ها از مهرماه 1400 / اساتید واکسینه می شوند + فیلم