مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-09سياسي

433 نفر در مدیریت شهری و روستایی بازداشت شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا احمدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه تعداد اعضای شورای شهر، شهرداران و کارمندان شورا ها و شهرداری ها در دوره پنچم شورا های شهر به دلیل تخلف بازداشت شده اند، - رییس شورای عالی استان ها گفت: در سه سال گذشته 433 نفر در حوزه شورا های شهر و روستا شهرداران و کارمندان شهرداری ها بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا احمدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه تعداد اعضای شورای شهر، شهرداران و کارمندان شورا ها و شهرداری ها در دوره پنچم شورا های شهر به دلیل تخلف بازداشت شده اند، گفت: در چند ماه اخیر شورای عالی استان ها به عنوان نهاد نظارتی در حوزه مبارزه با فساد در شورا ها و شهرداری ها با قوت وارد شده است و با همکاری و تعامل با دستگاه های نظارتی و امنیتی اقدامات خوبی در این زمینه رخ داد.

وی ادامه: در راستای مبارزه با فساد و نظارت، شورای عالی استان ها سامانه ثبت تخلفات و شکایات مردمی را راه اندازی کرد که در این سامانه روزانه 10 تا 15 تخلف ثبت و مورد پیگیری قراری می گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه در سه ساله گذشته 433 نفر از اعضای شورا شهر و روستا، شهرداران و کارمندان شهرداری توسط دستگاه های امنیتی بازداشت شده اند، افزود: شورا های شهر و روستا حدود 126 هزار نفر در سراسر کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

433 نفر در مدیریت شهری و روستایی بازداشت شدند

433 نفر در مدیریت شهری و روستایی بازداشت شدند