مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-09اقتصادي

از خودروی جدید ProCeed کیا 2022 رونمایی شد+ تصاویر


در این خبر با طراحی ظاهری نسخه 2022 خودرو ProCeed شرکت کیا آشنا شوید.

- در سال 2018 نمونه ای از خودروی کیا ProCeed به بازار جهانی عرضه شد و این وسیله نقلیه شخصی توانست مخاطبان زیادی را جذب خود کند و مورد استفاده بسیاری از افراد قرار بگیرد، باتوجه به استقبال مناسبی که از این وسیله نقلیه شد، شرکت خودروسازی کیا تصمیم به طراحی جدید این وسیله نقلیه کرد و قرار است با Facelift آماده سازی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ طبق اخبار منتشر شده قرار است از ProCeed Facelift رونمایی شود و در حال حاضر هم تصاویری از این وسیله نقلیه در فضای مجازی منتشر شده که البته با پوشش همراه است.

خودرو کیا ProCeed موجود در بازار که به عنوان نسخه ای با سبک تر از Ceed Sportswagon ساخته شده است، در سال 2018 معرفی شد و در همان سال به نمایشگاه اتومبیل پاریس راه پیدا کرد و در حال حاضر انتظار می رود مدل فیس لیفت شده این خودرو هم به زودی رونمایی شود.

در ادامه این گزارش شما کاربران می توانید تعدادی از تصاویر منتشر شده از خودروی کیا ProCeed را مشاهده کنید که نسبت به مدل 2018 از امکانات جذاب تری برخوردار است.

برای این وسیله نقلیه تغییراتی در طراحی نظیر: یک جلو پنجره مشبک ساخته شده وجود دارد که به همراه سپر خودرو زیر روکش های ضخیم و پیچیده پنهان شده و در تصاویر موجود قسمت عقب وسیله نقلیه هم پنهان است و به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خودروی جدید ProCeed کیا 2022 رونمایی شد+ تصاویر

از خودروی جدید ProCeed کیا 2022 رونمایی شد+ تصاویر