مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-09دانش

کتاب نانو داروها و دارورسانی هوشمند منتشر شد


انتشارت جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «نانو داروها و دارورسانی هوشمند» با رویکردی به رشته های علوم پایه، نانوشیمی، داروسازی و شیمی دارویی را منتشر کرد.

- ایسنا/اردبیل انتشارت جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب نانو داروها و دارورسانی هوشمند با رویکردی به رشته های علوم پایه، نانوشیمی، داروسازی و شیمی دارویی را منتشر کرد.

این کتاب توسط دکتر غلامرضا ابراهیم زاده رجایی، عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و آقایان ابوالفضل زکاوت، احسان ندایی و هاشم رستمیان، به ترتیب از دانش آموختگان فعال رشته های شیمی دارویی، میکروبیولوژی و علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به رشته تألیف درآمده است.

کتاب حاضر در 5 فصل و 128 صفحه شامل مطالب جدید علم نانو در زمینه نانوداروها و دارورسانی هوشمند است و سعی دارد علم نانو که علمی نوپا در زمینه تشخیص و درمان و در حال پیشرفت است را در ساخت داروها و رسیدن دارو به محل هدف به عنوان یک فناوری جدید در دهه های اخیر در بین محققین و متخصصین مطرح و بیان کند این فناوری جدید درحیطه داروسازی دارای کاربردهای بسیار اساسی بوده و هدف راهبردی در این حوزه، طراحی و ساخت نانوداروها و دارورسانی هوشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب نانو داروها و دارورسانی هوشمند منتشر شد

کتاب نانو داروها و دارورسانی هوشمند منتشر شد